Szkolenia polecane | |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2025-06-17 - 2025-06-17 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2025-07-03 - 2025-07-03 Lokacja: Katowice, Śląskie |
490.00245.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Profesjonalna obsługa trudnego klientaATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Profesjonalna obsługa trudnego klienta. Poznanie najczęstszych błędów popełnianych podczas obsługi klienta. Nauczenie się skutecznego bronienia przed zagrywkami stosowanymi przez klientów. Poznanie metod minimalizowania stresu.Budowanie relacji. Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
1490.001290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -200zł |
Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuZrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta! Najbliższy termin: 2025-06-19 - 2025-06-19 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
480.00240.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. Najbliższy termin: 2025-06-18 - 2025-06-18 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Zarządzanie zmianą organizacyjną z wykorzystaniem Design Thinking. Jak skutecznie wprowadzać zmianyLEGATO Institute of QualitySzkolenie z zarządzania zmianą.Zarządzanie zmianą organizacyjną z wykorzystaniem Design Thinking.Jak skutecznie wprowadzać zmiany Najbliższy termin: 2025-09-15 - 2025-09-16 Lokacja: Katowice, Śląskie |
2450.00 zł 3013.50 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015LEGATO Institute of QualitySzkolenie zawiera w sobie zarówno omówienie wymagań normy „bazowej” (ISO 9001:2015) jak i wymagania normy auditowej. Poprzez zbudowanie kompetencji w obu obszarach - przygotowuje w pełnym zakresie do pełnienia funkcji Auditora i Pełnomocnika Najbliższy termin: 2025-08-13 - 2025-08-14 Lokacja: Katowice, Śląskie |
1690.00 zł 2078.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() |
Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANYAVENHANSEN Sp. z o.o.Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
980.00930.00 zł 1143.90 zł brutto (Vat 23%) ![]() -50zł |
Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działająLEGATO Institute of QualitySzkolenie z Service Design Thinking. Service Design Thinking (SDT).Jak projektować usługi, które działają Najbliższy termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: Katowice, Śląskie |
2450.00 zł 3013.50 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Czas pracy kierowców i obsługa tachografów w 2025 rokuATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Szkolenie poświęcone zagadnieniom czasu pracy kierowców. Przepisy, kontrole; Inspekcja Transportu Drogowego, taryfikator mandatów i kar. Dzienny czas pracy, przerwy, ekwiwalenty. Pakiet mobilności. Prawa i obowiązki oraz odpowiedzialność kara. Najbliższy termin: 2025-06-09 - 2025-06-09 Lokacja: Katowice, Śląskie |
1260.001160.00 zł 1426.80 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -100zł |
Szkolenia obsługa klienta K
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.